My thoughts to you.

Hej. Är trött. Tvingades upp ur sängen alldeles för tidigt för en pannkaks-frukost med familj plus två småkusiner som sovit över. Resten av dagen har bestått av bus med barn, handla med barnens mamma (min moster) och med min kusin. En träff med Terese. Och Heron city på en söndag - ovanligt lite syrianer idag. My guess är julstädningen. Till mitt försvar så har mamma julstädat enda sedan mitten av november - u t a n   ö v e r d r i f t.
Jag vill inte lägga mig, trots tröttheten. För jag läste något hemskt, hemskt hemskt igår som jag inte riktigt vill tro. dejallabaj.

PS: vi kollade på Body of lies som var helt Ok. Vi såg på den mest för Leos skull, roligt att höra honom prata arabiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0