Natta sassi, natti natti. Sweet dreams. SWEEET





Jag ska försöka natta min syster. Hon vill inte sova.
"För när jag vaknar är det söndag, och då måste jag åka hem!!"
Hon ska bara veta hur bra hon har det, den lilla skitungen.

VI pratade med våra föräldrar i princip hela dagen igår. Vid ett tillfälle berätta min syster att hon skulle flytta hit, till mig.
Med en röst fylld med rädsla, svara mamma:
- Neheheeehee det ska du inte

Haha..jag tror hon känner att hon får äta sina ord idag. Världens bästaste.

Pappa undrade vad vi hade för planer i torsdags.
-Fabbe vill att vi ska kolla på skräckfilm men jag vill inte. Men hon säger att hon ska krama mig på kvällen så att jag ska kunna sova.
Haha ni skulle ha hört pappas reaktion.

Och folk undrar varför jag saknar hem så mycket, så ofta? Pft.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0