The winter banquet + en bildserie

Gokväll kära ni!

Jag har haft problem med både internet och mobilen i två dagar nu. Dessutom har jag haft mycket att göra, så jag har inte ens hunnit ringa.
Gjorde det idag dock.
Glömmer jämt att allting står på pappas namn så jag har aldrig hans personnummer framme, borde tatuera in siffrorna! Men till slut gick det.
- Bor du i Södertälje?
- Nej, abonemangen står ju på pappas namn, han bor där. Jag bor i Jönköping.
- Enköping?
- Jööönköping.
- Jaha...aa men jag ska kolla om vi fått information om andra som haft problem med nätet I närheten...hmm..nääe, du jag ser inte att det är något fel med nätet i Björnköping.
- Haha! Björn? JÖÖÖNköping.
- JAHAAA!!
Hahaha

Oh well. Nu funkar allt som det ska.
Jag var på vinterbanketten igår. Går inte ens att JÄMFÖRA med MKVmiddagen då det kommer till engagemanget. Men de flesta kände ju varandra så de hade väl kul, men sen så har de ju inte varit på någon MKVmiddag:-)

Tllställningen var i alla fall i Hooks Herrgård och jag sedan den dagen jag läste att INFOmiddagens plats är hemlig, gissat på att den kommer att vara på Hooks. Vi får väl se vart bussen tar oss på måndag helt enkelt!:-)
Med tanke på mobiltrubbeln så fick jag aldrig tag på Nicole då vi kom fram till skolan. Eftr att ha hotat diverse människor att höra av sig så fort de ser henne så gick jag hem, i förhoppning om att se henne sittandes utanför dörren. Men icke.
Till slut hittade jag henne på en efterfestr och Kim sa att Nicole skulle sova över hos henne.
Likförbannat hör jag (kl 4-4.30)hur någon ringer på klockan nere vid porten och hör hur hissen åker ner, sen upp..och röster börja nå mina öron.
Pling pling.
GAAAD! Jag hade sovit i två timmar. Drog på mig täcket och öppna dörren (väldigt oförsiktigt med tanke på vad klockan var...hade ju kunnat vara vilken människa som helst) såg Nicole. Gav henne mördarblickar och vände mig och la mig. Haha
Hörde att det var en kille med henne som sa "Gonatt Zalga" men min hjärna sov fortfarande och kunde inte lokalisera rösten. Så det blev ett surt Godnatt tillbaks. Idag vet jag dock vem det var :p

Nu harjag skrivit väldigt mycket och ska nu lägga mig.

Eller nej! Jag ska bjuda på en trevlig bildserie från den kvällen min syster tappa min digitalkamera från toppen av mitt vitrinskåp.


1. Här sitter jag och Ashur, ganska så glada och förväntansfulla.


2. Här försöker Fabbe fota oss alla samtigit, men som ni ser så gick det inte särskillt bra.

Såå..hon väljer att lägga upp den på vitrinskåpet, tydligen helt oostabilt så hon tappa den och fixa en härlig buckla.


3. Här försöker jag andas in och ut. In och ut. "Det är lugnt. Bara en kamera. Den har klarat av 1½ av min studietid. Andas. In och ut"

GONATT VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0