keep on running and running. And running and running, and running and running...






Haha saker och ting från min drömma börjar att bli lite tydligare. Jag hoppade tydligen inte av skolan när jag fick min bebis utan fortsatte som vanligt. Och jag minns att jag tänkte att jag kommer att missa det bästa av bebisåren - det första året.
Jag skulle alltså inte få vara mammaledig förrns nästa vinter, haha.
Oh well.


   

Tänkte ta en runda runt Munksjön nu. Har riktigt ont i axlarna och det ilar ner till armarna, med andra ord: har rört mig alldeles för lite. Så nu blir det en promenad på ca 1 timme och sen kanske jag tar en tripp till solariumörna. Kanske, kanske inte.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0