Hallå tjipp hej å hå å tjo!

Hallå tjipp hej å hå å tjo!



Var på Sörens och Saras födelsedagsfest innan med Christian och Kirill. Vi tre körde en nykter kväll, men hade kul ändå! Haha
Var tyvärr inte kvar så länge på födelsedagsfesten, fan..alla verkade ha hur kul som helst!! Men jag var veerkligen inte på festhumöret.
Vi får ta igen på måndag!:-)

Jag hade det jättetrevligt med dessa två grabbar, Kirill och Christian som jag typ, knappt umgåtts nykter med innan. Haha.
De två gick över till Simon för att kolla på Matchen
- Vill du med och kolla på Matchen?
- Vilka spelar?
- ... ....
- Men ååå, vad är det? Vilken viktig match är det?
- Barcelona och Real madrid!!
- ÅÅ! Men jag vet vad sånt kallas!
- Vilket då? Derby? La liga?
- Nej, nej! El clasicoo

Haha lite kan jag ändå! Jag ska att jag bara skulle komma om jag fick heja på Barcelona men bestämde mig för att gå hem till mitt pluggande ändå!


Ska nog ta och lägga mig nu, trots att jag inte är särskillt trött.
Jag har nu HELA hösten KÄMPAT med att INTE sova bort dagarna och inte klarat av det. Jag insåg precis att jag har jullov om två dagar, så varför ska jag försöka kämpa mig ur sängen?
Men sen att jag, på måndag, ska vara i skolan kl 9, fit for fight för en fyra timmars seminarium - är en heeelt annan femma:-)

Gonatt vänner, dröm så gott om snyggingen Penelope Cruz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0