party like a rockstar

 

Hej

ligger här i min säng och softar.
har laddat upp två album på facebook med de senaste bilderna, tänkte att jag ksulle göra det fort och sen blogga lite och sen koncetrera mig på Röd drake som precis hade börjat.
Men jag blev klar med albumen fem minuter innan filmen slutade - så bra har mitt internet fungerat!

I årkurs nio var vi på klassresa i England och såg denna film på biopremiären, men det enda jag kom ihåg av det var mannen som kom rullandes ner för gatan i en brinnande rullstol.

Nu har jag fått i mig lite mer mat. Åt upp resten av frallan som jag lämnade efter frukosten med ett stort glas nyponsoppa.

Och nuu ska ja försöka sova. Vilket säkerligen är mission impossible.Puss

Kommentarer
Postat av: Fabbe

:O min nyponsoppaa!!!

2008-12-12 @ 01:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0