BOBBY FLYNN




               

Hola!
Pluggandet gick inte alls bra. Och det var inte aaalls lättare att läsa om Islam. Men jag tycker fortfarande att det är intressant.

NU ÄR MIN SYSTER ÄR HÄR NU! OCh jag vill redan slå henne :-)
Mötte henne nere i Resecentrum där jag direkt fråga vad för mat mamma skicka med henne till mig. Hon undvek.
"Jag har inte sooovit..mamma har gjort klitcha hela natten"
Klitcha=världsgod kaka. Om ni är snälla så får ni smaka!!
"VA!!! HAR MAMMA GJORT KLITCHA?!"
Älskar när hon bakar det eftersom hon jämt går upp vid tre på natten och bakar hela morgonen så att vi får äta klitchan färsk innan skolan. Och bakar hon så bakar hon ju inte 20-30 st. Utan när hon smällter smöret så smälter hon hela såna BLOCK. SÅ MYCKET.
"ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..då har jag en massa färsk klitcha i din stora väska va!!!?" Jag skrek...helt överklycklig.
"Aaaallltså....aa men det var jobbigbussresaa och vettu vad som.."
"FABBE VART ÄR MIN KLITCHA?!"
Med übertyst röst:
" ...Jag glömde påsen hemma..."
Jag slängde ner väskan jag bar och sa att hon kunde bära den själv.

Haha
Aja, jag slipper väl äta ÄNNU mer onyttigt?:-)

Idag gjorde jag en "Fabbe" slängde en grym kommentar.
Ashurs föräldrar skicka med en massa mat till honom med Fabbe och hon berätta att hon lagt påsen med maten i det stora bagageutrymmet på bussen

Z: Men va? Folk kan ju ta påsen!
F: Näää varför? Hur ska de veta att det är mat i påsen liksom? Jag la den mellan två väskor..
Ashur: Jag lägger all min bagage där nere?
Z: VAH? Till och med handväskan?!

Haha..det roliga är att jag inte ens fatta att jag sa det förrns de garva ihjäl sig.

Imorgon ska jag berätta om när vi glömde min syster nr 3 Elisha på en buss (som åkte iväg) i Bulgarien. HAHAHAHAHA!! FAbbe påminde mig precis om det.

Nu ska vi ta vårt godis för 250kr, tre chipsskålar och kolla på Scrubs. Eller jag ska försöka tvinga med dem. Jag ska i alla glo på det:-)

Kommentarer
Postat av: Johan H

Klitcha???? Och fabbe har inte sagt något till mig:O Jag brukar sitta bredvid ugnen o vänta på att dom ska bli klara när min mamma gör :(... hahaa

2008-12-04 @ 00:24:10
URL: http://johanhanna.blogg.se/
Postat av: iii

VAAAAAAAAAAAAH??!!! HAHAHAHAH när faaaan glömde ni bort Elisha?!



Stackars svarta får.....

2008-12-04 @ 19:50:18
Postat av: Nikolina

hej hej, allt bra ? :D

2008-12-04 @ 19:53:43
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: elisha.

å jusste, zalga visste tom om att ja satt i bussen då!

2008-12-04 @ 22:02:42
Postat av: Anonym

Hej. Snälla kan du skriva receptet på klitcha, jag har frågat min faster, men hon vet inte vad kryddorna heter på svenska.

Vänligen//Nina

2009-03-30 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0