Vänner is the shit!

  

Haha! Maria, att du uppmärksammade min rubrik fick mig att skratta trots att roomien ligger å sover!

På tal om Vänner. Jag och mina systrar ÄLSKAR den här serien. Och så fort det är helg och ingen av oss har något att göra så springer vi (läs; dem) ner på stan och hyr en säsong. Och så sitter vi där hela dagen och kollar på de avsntten vi redan har sett tusen miljoner gånger innan. Och skrattar lika mycket varje gång.
Det finns dock två personer som inte gillar den lika mycket: mamma och pappa. För de vet att när ett avsnitt är på så är vi okontaktbara. De kan ropa på oss i all evighet utan någon minsta reaktion.

Sist jag var hemma i Södertälje så pratade jag och mina föräldrar om just julklappar.
- Jag vet exakt vad jag ska köpa till tjejerna!! Det blir asbra det här och alla kommer att älska det lika mycket!!
- Okeej? Vad är det för något då?
- Vänner-boxen!!!! (Heeelt överlycklig)
- Vadå box? Så du ska köpa en låda med alla tio säsonger? Tio år med Vänner? Den serien ni kollar på varje dag, i dubbelavsnitt och sen hyr en hel säsong på helgerna? Den då ni lever i en annan värld, då ni tittar på den? Den? Jag säger det här en gång Zalga och lyssna noggrannt... N E J.

Haha.. det var ett enkelt ord men aldrig har jag tagit ett nej på sånt allvar.



Nu ska jag faktiskt lägga mg. Har bara varit vaken i tolv timmar och inte gjort så mycket förutom att plugga och äta. Mest ätit dårå.
Pratade med Mami innan och berättade attd et känndes som en evighet tills på tisdag då jag får åka hem. Skum känsla.

Men imorgom smällere!!
INFO-middagen. Trots att jag längtar så blir jag lite vemodig också. Sista kvällen med klassen...
Hoppas att det blir en helgrym kväll i alla fall:-)
Men innan ska jag avfärda ett seminarium som börjar om 7½ timmar, härligt va?:-)

Kisses


Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Hahaha, det ÄR ju bästa serien! Vill också ha boxen, ska önska i julklapp :D



Ha så kul på middagen! Puss!!

2008-12-15 @ 19:22:54
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0