after work med gamla goda vänner

Åå..det har varit en supermysig eftermiddag. Efter jobbet mötte jag upp Sandra och Lena och Lenas bror i sergel gången och där var vi ett tag tills Lenas bror skulle hitta sig ett par skor.
När vi gått runt å snackat ett tag som Lena och Sandra hungriga så de föreslog en resturang på söder...å jag som precis rusat därifrån in till stan!
Det var bara att lyda (hade ändå inga andra bättre förslag) så vi åkte dit igen.
Det var en supergod middag med suuupersällskap. Lena försökte supa oss under bordet eller nåt och att dricka tre glas vin efter jobbet, en VARDAG ger mer påverkning än 5 st på en lördag.

Men det var verkligen hur kul som helst. Kul med nya samtalsämnen å allt sånt. Vi blev sedan joinade av Lenas syster och hennes kille, väldigt trevligt det med. Sedan när ja skulle ta tåget så missade jag självklart den med två minuter så det var bara att invänta nästa tåg...som skulle åka en halvtimma senare!! Strax efter elva var jag hemma och blev uppplockad på centralen (av min mamma) och nu sitter jag har duschat och ska nu lägga mig, fortf vinpåverkad. Mmmm..


Natti natti! :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

trevligt :D

2008-02-27 @ 00:00:28
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0