fredagen

Efter jobbet igår gick jag och boka tid för å klippa mitt fula hår.
Det är en sån kontrast till hur mitt hår såg ut i typ, trean och hur det ser ut nu.  Jag ska i alla fall klippa mig hos några jag aldrig klippt mig hos innan, lite läskigt. Jag gick ner till salongen som ligger precis brevid kontoret och så visade det sig att det var en syrian som ägde stället, varför blir jag inte förvånad?:p

Efter att ha varit hemma i ett par timmar så började tjejerna droppa in och då var det dags för å börja förkröka. Men grejen var ett vi korka upp flaskan för tidigt, så man drack ett glas...gick iväg, fixa sig lite, satte sig igen, tog ett till glas å så gick man upp igen.
I alla fall. Vi rulla oss ner till TelgeKällarn och när vi står åhänger av oss jackorna så kommer två av våra killkusiner in. Haha. Alltså, de har varit där både gångerna vi också varit där, så typiskt:p
Men det var inget som stoppade oss för å ha kul i alla fall! Det var inte såå mycket dans, men kul ändå!
Vi la märke till att alla tjejer var typ, hur korta som helst där.

Kom hem rätt så tidigt, duscha och hoppa in i säng å sooohoov. Vakna iofs typ tre gånger på morgonen av all ljud mina kära systrar för ifrån sig, precis utanför rummet. Men till slut kom pappa å väckte mig å sa att sibar har varit vaken sen sex imorse å att jag skulle hålla henne sällskap.
Käka frukost, städa hela köket och nu sitter jag här. Uttråkad. Sibar har åkt hem. Fabbe är å kollar på simhopp. Idsala städar (å det lär hon göra fram till imorgon eftermiddag) och jag överväger att plugga. Så uttråkad är jag.
Jag tror att det har något med tystnaden här i huset...skumt.

Ajuste! tog en del bilder igår också som jag snart ska lägga upp.

aaa...så vare med det...Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0