hjälp mig gärna

Idag stack jag ifrån jobbet rätt så tidigt. Jag var ju ensam kvar på kontoret!

När jag kom hem, (efter en bussresa som tog typ en halvtimma då den egentligen ska ta max, max 10 minuter) kommer in i porten och ser mamma gå ut från andra dörren. Ropar efter henne och frågar vart hon ska. Hon skulle till mormor, och jag hade tidigare pratat med min moster och då hade hon sagt att hon var där. Så jag hängde på.
Väl på plats så började jag att leka med mina kusiner, vi lekte en lek som de totalt körde över mig med. Så grymt smarta kusiner jag har.
Så ska jag tillägga attt de är 6 resp. 4 år?

Sen var det dags för den vanliga fikat, men jag orkade inte med mer kaffe eftersom jag köpte med mig kaffe till tågresan, typ en halv liter var det :p.

Efter ett tag gick jag och mina mostrar, den äldsta och den yngsta ner på stan för å handla sänglakan till oss och när vi väl var där så träffa vi på min tredje och sista moster, sibars mamma, med sibar i släpet självklart.

Å nu så sitter jag här hemma och försöker hålla mig ifrån å sova. Vill så gärna läsa massa nu! Men jag måste hinna duscha eftersom det är krispiga lakan som gäller inatt. höhö
Idag äre min sista dag med mitt långa hår!! Jag är så nervös inför klippningen imorgon! Lugg ska jag definitvt ha, men ska jag ha rak eller sne lugg? Ska jag klippa upp håret eller låta det vara i samma längd?
I donnoo!!

Får väl sova på saken? Har ju iofs sovit på saken sen i fredags då jag boka tiden...

De nada more to say.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0