måndag

måndagar kommer alltid att förbli måndagar.
och med måndagar kommer trötta och slitna ansikten fram.
Men inte idag! För idag lyser solen!


Det är nån på kontoret som duschar just nu?

Å så har jag med mig matlåda idag, woken som pappa laga igår.


... jag känner att det här inlägget är så intressant så jag kissar på mig.


Å så var det en gubbe som börja prata med sig själv på tåget idag. Självklart satt han bredvid mig. Och självklart började han att prata med sig själv, efter att Idsala hoppat av!
Å så var det en av min systers kompisar som slog mig på huvudet...för å hälsa alltså, på min syster(!!) Tydligen ska vi vara så lika varandra så våra kompisar börjar att ta fel på oss.Alltid lika roligt, alltid...

Hej!Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0