Porr

Oj, att göra reklam för sin blogg på msn släpar med en del läsare. Höhö.

God morgon!

Det första jag gör (tragiskt nog) när jag kommer in på kontoret så är det att gå igenom alla mail (självklart är hälften från facebook, och då måste man ju svara, eller hur? annat vore ju helt fel)
Kom, av nån konstig anledning, in på en bild från en av våra härliga klassfester. På bilden är det tre killar från klassen som sitter på en soffa och då...aa då kommer jag på en sak som hände på den festen.
Bilden måste ha varit tagen just minuten innan jag gick och satte mig mellan dessa killar och...
BÖRJADE PRATA OM TWO GIRLS ONE CUP!

Visst, visst det var ett vanligt ämne under dessa dagar (men tydligen inte i jkpg dårå) MEN! det hemska är att JAG berätta för KILLARNA vad det var för video!
De visste ingenting! Jag trodde att alla killar i hela världen hade sett den videon! Men nej!
Pinsamt värre.
De trodde att jag en sån som satt å kolla på äckelporr hela dagarna. Fyfan.
Haha.

Nu ska jag fortsätta vara admin för byråns hemsida. Hjälp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0