rättelse

När jag bloggar så läser jag aldrig igenom mitt inlägg innan det publiceras, så då får ni stå ut med en massa stavfel å sånt.

Nu såg jag att inlägget som jag publicerat igår kväll blev helt fel.
Det skulle stå "Man lär sig något nytt varje dag"  och inte "Man läser något nytt varje dag"

Så fel det kan bli.


Och, juste. Ni som bor i Sthlms området och läser Metro, City sthlm eller SE har säkert läst om hur sthlmarna protesterar. Eller på vilket sätt de gör det.
De hänger ut grejer från fönstrena, som till exempel (rätta mig gärna om jag blandar ihop stadsdelarna och färgerna och orsaken till protesten) så har man på odenplan protesterat mot att en galleria ska byggas upp i området och det har de gjort genom att hänga ut röda lakan, dukar (or whatever) genom fönster och balkong för att visa vad man tycker om planerna.
Och här på söder så protesterar man mot den dåliga luften på hornsgatan (som tydligen ska ha sveriges sämsta luft) genom att hänga ut vita lakan från fönster och balkong.

Och det är just HÄR poängen kommer, minns ni inlägget det vita lakanet som hängde ner över vårt fönster på kontoret?
Där har vi orsaken.
Inte alls lika spännande om det vore ett självmord, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0