SOLSOLSOLSOLSOLSOL

Goddag!

Idag är det jättsoligt! Nu är det så soligt som på den där bilden som jag vissa för några veckor sen...typ.
Det är i alla fall suuuperväder. Det såg lite dystert ut när jag vakna men solen hann ikapp och tur det för jag skulle annars ha tagit vinterjackan å den skulle jag ha svettats ihjäl i om jag tagit den!!

Alltså, de e så varmt så det inte ens blev kyligt om händerna! Ååh.. sol och kaffe! Bästa medicinerna!

Undrar vad som händer ikväll? Ska nog fortsätta med ett hemligtprojekt(som inte har något med praktik eller skola att göra) som jag arbetet med lite på dem senaste dagarna, igår tog det ett stort steg! Yei! Hoppas bara att allt går som det ska :)

För övrigt så kan jag inte ta emot eller skicka sms. Får se hur länge till. Å sen så är jag oehört avundsjuk på Maria och Annika som ska få besök av The Schulmans på deras praktik idag! Jaa, de är säkert där nu nu nu...

Sen så måste jag nog ta tag i körkortsteorin trots att det tar emot något så enorrrmmt. Men inte idag!
IDAG ÄR DET SUUULIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0