tips!

Ilham! Jag tycker att du ska gå till frisören (som du dessutom ska ha blivit tipsad till att gå till) och boka tid. Men istället för att frisören skriver in dig så tar han istället tag i ditt hår, och börja slita och känna och dra och sniffa upp hela håret och säga: jag har aabsolut den perfekta frillan åt dig!
Du försöker hindra honom, du försöker säga att du hellre vill klippa dig imorgon.
Men nej.
Där står han, vridit stolen åt ditt håll och med förklädet i händerna.
Du har ingent val, du sätter dig och ska försöka förklara hur du vill ha håret uppklippt, men behålla så mycket av längden som möjligt.
Men för gives.

Han tar tag i saxen...nej förlåt, gräsklipparn. Och klipper bort ditt hår. Borta. Puff. GONE!
Inte nog med?!
Dags för föningen. Hoj oj oj..föningen är en annan femma. Den tar vi då jag är arg.

Men sen så får du ju SÅHÄR SNYGGT HÅR!!!
image353

PRICELESS!

Men sen så kan du ju köra på samma frilla som jag fick - svampfrillan. Och tro mig, jag försökte googla upp en bild som kunde visa hur jävla snygg den var. Men ingen annan idiot har en sån frilla.
Bara en sån sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0