ÅH! MIN KÄRLEN ÄR FUNNEN!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!! TOOOTAL LYYYYCCCKKKA!!!!!!!!!!

JAG HAR HITTAT ABBOUD ZAZI PÅ YOUTUBE! ÅÅÅÅÅÅH. ALLTSLÅ, JAG GRÅÅTER AV GLÄDJE!PÅ RIKTIGT!

Okej, tårarna har inte riiiktigt runnit ner på kinderna, men jag känner dom i alla fall under ögat. SÅ GLAD ÄR JAG JUST NU!! Jag har sagt det förr å jag säger det igen. han sång å ord är som honung på mitt hjärta (låter bra mycket bättre när jag säger det på syrianska, men det gör ingenting!!!!) FÖR JAG ÄR ÖÖVERLYCKLIG JUST NU!!!


Den första låten är en "tempolåt" den andra är en ballader, inte hans bästa.... eller hans å hans. Min favorit är hans version av Hat Rhamli men denna låten är hans. Och jag skulle gissa på att den första också är hans!

        

 


Sååååå jääääävla BRA!!!

image310

Aboud är mannen till vänster! MANNEENNNNNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0