Att fixa sig

Aa det går in princip åt helvete...
Jag har glömt att ta med rouge borste och borsten till gobin. Jag har plattat hela håret å planerat att jag ska ha min nya hårgrej i.. men den har jag självklart i södertälje! å de kommer man på eeefter att man plattat håret. Lyckat!
Har kajal här heller.. så nu går ja sminkad till en fest så som jag sminkar mig till en vanlig skoldag!!

Får väl ha mina snygga örh'ngen på:p

Jag ska vara på festeen....för en kvart sen? Ska fixa håret nu. En öl är redan "svept" de tog kanske en timma å drick aden å nu är ja jättevarm. kanske för att ja e stressad. kanske för ölen. fler öl sksa det drick as i alla fall

än så länge, hejdå! de kanske blir fylelbloggande senare:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0