Dan innan!

Hej alla

Idag är det söndag den tjugonde, alltså dagen innan min praktik börjar. Uuuhu, är sjukt nervös faktiskt! Tänk ifall jag inte kan det de förväntar sig att jag ska kunna? Tänk ifall man inte "klickar" men dem på kontoret? Mamma!

Idag väcktes jag, för tidigt, för å käka pannkakor med resten av familjen. Efter frukosten tog jag mina droger och la mig i sängen å vänta på att de skulle göra sitt jobb. Efter ett tag så ställde jag mig upp- fit for fight- och börja packa ner allt i mitt rum. Det är helt sjuuukt vad jag har för grejer. Skit grejer! Bara en massa papper, dokument, mappar och pärmar som jag vägrar att slänga.
De som inte vet så gjorde jag om hela mitt rum strax innan min student och det enda jag tänkte på då jag leta efter säng och co. var f ö r v a r i n g.
Och de sluta med att jag köpte två byråer, nästan dubbelt så stora än de jag hade innan. En säng med två skåp OCH två lådor under sängen. Utöver det hela så har jag en sån låda på kortsidan av sängen, där nere, vid fötterna. Men alltså, inte PÅ sängen. Men det förstod ni säkert.
När jag hade fixat klart mitt rum, tagit in allt så tänkte "åhelvete vad jag har överdrivit med förvaringen, vad har jag gjort?!?!" men idag kom jag till stunden då jag kände, VAR FINNS DET MER UTRYMME?!

Helt stööööört.

Efter att allt vart klart gick jag å la mig på syrrans säng, där alla systrar var för å kolla på TV med dem. Men självklart däcka jag och sov fram tills det att vi skulle till mormor och morfar, där vi var bjudna på lunch. Mmmmm-m-mmmmh. Vad gooohhtt!!
Efter ett tag börja alltmer folk droppa in hos mormor&morfar och nu har vi förfltytat oss till Idsala å dem. Alla är där förutom jag och Fabbe. Fabbe är här hemma med tre kompisar som bakar, de har gjort typ tre olika grejer utan å använda något recept. Å jag som var sötsugen å hade tänkt å smaka. Sure.
Men jag ska inte vara kvar här utan ska joina resten hos Idsala å dem! Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0