En lista

HIttade en rolig mobillista i en MKVares blogg. Det är en mobillista - till mitt försvar (jag har inte svarat på något ännu) så har min mobil varit i ö d e enda sen min SMS funktion förstördes)

TA FRAM MOBILEN.

Vem ringde du senast?
Mamma
Vem ringde dig senast?
Sibar
Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
"Sitter längst in"
Vem sickade ditt 12:e mottagna sms?
Sibar
Vad står det i ditt 16:e mottagna sms?
Sibar
Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
"haha sorry babY"
Vad står det i ditt 10:e skickade sms?
På Nancy's
Vad står det i ditt senaste skickade sms?
Sover
Vad är ditt rekord i snake?
Jag har ingen snake i min mobil...
Hur många kontakter har du på J?
6 st

Okej... det blev visst inte så intressant som jag hade hoppats på :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0