för övrigt

...så började det spöregna när jag hoppa av tåget på söder för å promenera till horsgatan. Spöregn.
Håret är ju självklart förstört. Eller förresten, det vet jag ingenting om ännu, har inte varit på toa å kollat på spegeln. Jag avstår :p

Men nu gott folk! NU skiner solen! Eller a, så gott som det bara går på en januaridag. SÅ länge solen är framme så är det lugnt, allt istället för duggregn. Uh.

Jag kan inte koncetrera mig på det jag skriver just nu. bla bla.

ska nog tillbaks till mitt fakta sökande och marginal-fixande nu. I eftermiddag ska jag skriva ut en massa dokument, haha. Det låter så tyypiskt för en praktikant att göra. höhö

Detta hände igår.
Kvinnan som sitter bredvid mig var otroligt stressad. Hon har en massa jobb å göra och måste göra klart tusen grejen inför en resa. Hennes son är sjuk och hon tappar bort allt. Vet ni vad mannen brevid säger då?
- Men du har ju Zalga här! Hon kan hitta busskortet, cyckelnyckeln och passa sonen - samtidigt!
Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0