för varm

Kom hem idag vid halv sju och hoppa direkt in i duschen och tog ett låångt kokande hett bad. Alltså, det var föör varmt. Kunde knappt andas.

Nu sitter jag här och ser ut som en...uhm....ociviliserad människa. Blåa mjukisbrallor, ett nattlinne med blå,gröna,rosa och gula ränder. Dessutom har den en volanger. Not cute.

Nu ska jag kolla på VÄnner, sen ska jag ge Gossip Girl en chans å så ska jag kolla på Carolina. Om jag håller mig vaken, om jag inte kör en repris av gårdagen. Men då ska jag lära mig läxan att skälla ut varenda knotte här i huset innan. Så de förstår allvaret. höhö

Börjar sakna lugnet i min lägenhet. Men samtidgt, mamma håller på å fixar en soppa till mig just nu.
Wouldn't trade it for anything in this world.

Ok, kanske för ett par miljoner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0