Gossip girl

På brist om något annat att skriva så skriver som alla andra bloggare, om Gossip girl.
Heeelt Ok, men inget mer än så. Men ska nog fortsätta följa den. Känns som att alla tyckt att den varit Ok i början men att man sen blir helt besatt av den.

Något kul som jag fick lära mig (ja, faktiskt. Jag lärde mig något av avsnittet) var xoxo.

Förstår ni hur jäkla mycket jag stört mig på XOXO?! Vad är det för något pissigt? Och att folk i Sverige använder det? HAHAHA
Riktigt skrattretande alltså!
Hugs and kisses? Eller vad var det nu igen?
AA, men något sånt larvigt. Seriously!!

Men, jag har i alla fall hittat min absoluta favorit i serien. Man måste ju ha någon heting som man kollar på extra mycket. Någon som får en, då man överväger att skippa något avsnitt, att kolla på den ändå. Bara för å se honom. Som Dr McHottie, Alex Karev i Grey's Anatomy.
Å så fick jag stopp. Kom inte på vilka mer snyggingar det finns i serierna som jag följer.
Jo men typ, Jhonnie i Roomservice...okej, Mattias också!
Bree's gay son i Desperate HousewifesMike i samma serie.


Nej, kreativiteten är inte på högsta nivå idag. Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0