Guten Morgen!

[Det här inlägget skulle ha publicerats för typ två timmar sen]

God morgooon


Just nu är jag grymt trött, trotsatt jag precis vaknat. La mig lite försent igår kväll, det tog längre tid at "varva" ner än jag trott.

Å herregud. Just nu vände det sig grymt mycket i magen, en ehm, kvinna? berätta precis (jag kollar¨på Oprah) att hennes klitoris är så stor att den är ser ut som en penis.
VArför visar man sånt, nu? Jag harinte ätit frukost ännu. Det handlar om såna som föds med båda könen.

Nu ska jag äta frukost å sen fixa mig. Idag har vi lketion med hela hela klassen!:D
Vi ska ha lektion om ekonomi och budget inför vårt projektarbete senare under våren. Booohooring, vet iofs att dom flesta inte brukar komma till projektlektionerna, men jag hoppas att alla är så kärleksfulla att man kommer för å ses en nästssista gång :)

På tal om projektarbete så ska jag och min grupp (som nog är den enda som redan satt igång arbetet) få träffa rektorn för skolan som vi ska skriva en marknadsplan för. Hur ska man marknadsföra den? Ändra profil och image på den helt å hållet o.s.v

Sen så ska jag nog hem för fortsätta kriget med att  packa, men den allra, allra svåraste - att slänga. Har så mkt som jag borde ha slängt sedan första flytten. Men jag å slänga går inte ihop riktigt.

Jag sitter i min pyjamas och ett osminkat ansikte, håret är i alla fall fixat! Börjar om 35 minuter och jag kom precis på att jag måste ringa min praktikansvarige och påminna honom om att jag kommer in på måndag. Sen måste jag också ringa blodgivarcentralen här i jkpg och be dem att skicka mina papper till Södertälje.

Sheisse.

Tjarå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0