HAHAHA å åter HAHAHA

Hade en intervju med en av gubbarna som jag skulle interjuva inför ett klimatsamtal som ska hålla i (på?:s) dramaten senare i vår.
Varför jag, vet jag inte.
Jag skämms när jag säger att jag inte vet så mkt om hur klimatet ser ut idag. Fick en del bekräftat idag... och massa annat också.
Alltså, shit män.
Frö det första, den här mannen som jag hade telefonintervjun med var den enda som vägra att svara skriftligt på frågorna som de två adnra har och ska göra.
För det andra, så ringer jag från min mobil (hur dum är inte jag?) och självklart vill han absolut att jag ska ringa till hans kontorsnummer och inte mobilnumret. Ok.

Å så självaste intervjun. Oh. My. God.
Jag försökte hålla mig för skratt, på riktigt alltså. Men människan verkade inte riktigt ha alla sina höns i hönsgården om jag säger det så...Oh lord.
Jag som inte ens är insatt det minsta vet mer?
Och det oroar mig skarpt att han är VD för en stor stiftelse som ska bekäma klimathotet idag....

Well well. Något som jag fick lära mig av honom var att klimaten klättrar en meter per timma norrut. Alltså, det var så han sa det i alla fall...exakt så.
"Klimatet klättrar en meter per timma norrut"
Ok.

Nu ska jag i alla fall avsluta här. Varken nån chef eller personen som "beställt" det här arbetet har dykit upp på kontoret idag så jag ska ta å begära mig hemåt. Har gjort allt som stod på dagordningen.
Ska ta och möta upp Samoras svärmor och svägerska, vi ska kika efter en klänning som jag ska ha på mig på förlovningen. Men bara kika. Jag tror att de tror att jag kan köpa en kläning direkt, efter att ha kollat i en enda butik.
Det är bra om jag har en kläning veckan innan säger jag bara.

Tjarå vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0