HAHAHAHA

Glömde förresten nämna något roligt som hände igår.
Jag hatar att mina två yngsta systrar läser min blogg.. eller, jag trodde att det bara var Elisha som läste den och hade ingen aning att den yngsta också läste.
Jag menar, förstår ni hur mycket jag måste anpassa mitt skrivande nu? Äh, så fort jag får ingång min egna dator så ska jag nog ta å fixa så att ingen kan läsa min blogg från den här datorn. Fabbe får helt enkelt leva utan eller läsa den hos Idsala, inte för att jag tror att hon inte kommer att överleva utan den. Men ändå.

Varför berättar jag det här då? Jo, jag kom hem igår och såg att Sina hade kommenterat tre av mina inlägg...på den andra kommentaren skriver hon "menar du alvar!!!!!!!!!!"
Hade ingen aning vad hon menade så jag läste inlägget....förstog inte riktigt efter det heller utan ropa in  henne i rummet och fråga vad hon mena.

- *fnitter fnitter fnitter* att flygplan ser ut som penniis, gör dom det på riktigt?
(lägg märke till hur hon uttala det)
- !!! :| öööööööhh...det heter inte penniiis - vet du ens vad det är?
- *fnitter fnitter fnitter* ja, det är ju flickornas...hihi fnitter fnitter
- Nej, det heter penis och det är killarnas könsorgan
(varför ska jag utsättas för det här!?)
- *fnitter fnitter fnitter* aha *fnitter* men ser ett flygplan ut så?

- NEJ! JAG HAR BARA EN KOMPIS SOM ÄR STÖRD!


Tack Idsala!


Kommentarer
Postat av: Penniis

HAHAHAHAHAHA

2008-01-04 @ 18:12:52
Postat av: elisha

ursäkta?! varför inte vilja att jag ska läsa bloggen? :S

2008-01-04 @ 19:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0