hoppsan kerstin!

Såg precis att jag inte skicka iväg senaste inlägget, alltså...inlägget under skulle ha publicerats igår! Aaaaanyway.

Idag har jag varit i skolan för första gången på lääänge, nästan en hel månad! Hade ett möte under första timman och lektion på nästa. Vi gick en examinationsövning, diskutera kring krisen Fritidsresor gick igenom strax innan jul. Asaroliiigt.

Kom hem, sprang in till KOnsum och handla grejor å nu har jag både lagat mat och ätit den. Spaghetti och köttfärs, yammi. Det var så gott så jag tvinga i mig en andra portion å nu är jag så mätt så jag tar en öl efter maten...mmmmmmmm-mmmm-MMM!

JAAAA!!! COOP FORUM KILLEN ÄR TILLBAKS PÅ TV! Jaaaa:)
På taal om tv och reklam. I huvudet på Carolina Gynning. VAD SÄGS OM I HUVUDET PÅ OSS ALLA ANDRA ÄN HENNE?!
Jag vet nog inte hur många gånger jag har hört henne "Häeeeelllåå!!" Och precis nu nu nu nu! KOM DEN IGEN!
Jeeeeeeeebus, jag som såg framemot hennes program.

En annan sköön reklam är definitivt Uuunibet shalala, bäst beaten är när den mörke killen sjunger, han är först ut. Hihi.

Nu orkar jag inte skriva mer. Ska vänta på å rapa upp ölen, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0