lunch

Ok, jag har väl lugnat ner mig något nu. Jag har hunnit kika på lite grejer som chefen bad mig att göra å så har vi två haft ett möte om vad för projekt jag i fortsättningen kan jobba med - hur bra som helst! Han verkar verkligen tänka vad som är bäst för mig och tänker sig in i min situation. Han minns till och med det jag berättade när jag träffade honom första gången och då anpassar han alla mina uppgifter kring det.
Okeej, det där lät som att jag har nån sorts handikapp och att han anpassar träsk och sånt efter mig. Men aa, orkar inte gå djupare in i det.

När jag ändå inne på kropp å sånt, det är något grymt konstigt som håller på att hända med mig. Har så grymt ont, och kan det bli konstigare?!

Måste få berätta om lunchen jag hade idag. Sprang ner till konsum och köpte mig en sallad, går in till matsalen och möts av en man. Medans han värmer sin mat så diskuterar vi lite sådär, han sätter sig ner och den vänder sig så otroligt i magen på mig. Jag lovar att den blinde skulle sett hur illa jag mådde, jag väntade på hans reaktion typ: haha, jag DRIVER med dig! Tror du att jag ska äta det här?!
Det låg alltså broccoli med purjolök och potatisklyftor + två stora köttbitar. Problemet var det att köttbitarna inte var tilllagade nånstans!!
De lämnade till och med rosa fläckar på tallriken!!!!!!!!


Tacka vet jag gubben där uppe, som såg till att en annan man kom in till köket för å prata med den här råkött-ätande människan så att jag på ett väldigt oförskämt sätt, smet därifrån. Nu lever jag på min banan resten av dagen.

Nu har jag satt på Gavin DeGraw's stripped skiva för å få lyssna på hans Belief låt. Bara så att jag ska kunna lugna ner mig något.
Den här låten är guldvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0