Nostalgi och kärlek



Det här är The Moffats - Miss you like Crazy.
När jag var yngre, mycket yngre så lät jag inte bli ett enda pojkband utan mitt fanskap.
The Moffats försvann fort men de lämna mig en låt som faktiskt berörde mig ootroligt mycket, trodde att jag visste exakt vad de menade med orden i låten å allt. Haha.
Det är roligt hur kär man trodde att man var i den åldern. Men hur gammal kunde jag ha varit? 9? Max 10. Haha
Njut av musiken i alla fall...
Det låg mellan ett klipp av Aaron Carter eller The Moffats....hmm
Lägg märke till killen som sjunger första versen, han som står vid synten. Det var min kärlek. Se så söt han är! Idag känner jag mig iofs som en pedofil när jag säger så.... men men!
Nu ska jag fixa håret medans jag tar mig en öl, eller två. Aijskoold. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0