Nu flyttar jag

Känns som att jag la mig för en timma sen, så trött är jag!!
Jag fick för mig att det var morgon vid tre tiden så jag gick upp, tre timmar senare gjorde jag detsamma... men då tänkte att att jag lika gärna kan gå upp, halv sex på morgonen för å städa allt. A joo.
Nu sitter jag här, fööööööör trött å fööööööör kall! Den här stormen har gjort att jag vaknat flera gånger med hjärtat uppe i halsen. Inatt har jag märkt att jag är en riktig sthlmare, vi får aldrig såna fula  stormar.¨
Usch usch, det har varit en svår natt. Nu ska jag ringa mamma för å kolla om de är påväg hit, tjarå!




Ps. Inatt får jag sova på mitt favoritställe, min säng. Aaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0