nyårsafton

Nyårsafton igår alltså. Jag var beredd på å kryssa hela dagen för all evighet...har inte haft världskul på de två senaste nyåren men årets var hur jävla bra som helst faktiskt!
Gick dit med en inställning om en tråkig kväll men festande ändå enda till fem på morgonen!
Vid sex på morgonen var jag i säng, redan klockan ett började idiot ungarna att smälla smällare, kunde när somhelst gå upp för å skrika att dom skulle stoppa upp raketerna i deras röv istället.
Och, vad dom har skitit ner! Äckligt! Rena svinstian! Idsalas byggnads (alltså, därhon bor) entré och hissar ser ut som om det är vilken ent´re eller hiss i ronna eller hovsjö - så äckligt fult är det!

I alla fall.
Nån årsresumé blev det aldrig. Men kanske imrogon, kanske kanske. Känner ingen som helst lust att skriva så jag försöker att vara kort. höhö. jag är kort.
Hummmmm. Vi var tillbaks till lokalen idag för å käka alla matrester, som konstigt nog alltid brukar smaka godare dagen efter men inte i år. I år kom att surt fram och maten smakade mest citron. Det vattnar i munnen på me bara jag tänker på den smaken nu...

Efter det så kom vi hem, vad kan klockan ha varit då? fyra fem? Inte ens tio minuter senare var sibar hemma hos oss och släpade med oss till Idsala. Där vi satt och åt chips å drack kall öl och pratade...

Sen kom vi hem till mig. När vi kom in var det bara mamma som satt i vardagsrummet, pappa och sina hade redan (!) gått och lagt sig, det här kanske var för 1½timma sen. Vi smög in...tio minuter senare satt både pappa och sina och elisha med oss för å kolla på videon som vi spelat in under nyårskvällen.

Bilder kommer väl när dom kommer! Julens bilder kommer väl också när dom kommer? hur många bilder har jag utlovat egentligen? haha

I jalla fall, tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0