tjohej

Tjohejsan jaaa jaaa

Sitter här hemma hos mig och lyssnar på Elvis, åååh...Elvis. Musiken behöver man väl inte så säga så mycket om, den är en självklarhet. Men fyfaan vad snygg människan var!
Min godispåse har jag ställt undan, jag vill inte äta mer men man äter ju så länge den finns här brevid, eller hur? SOm jag nämnde innan idag så har jag inte fått sova så mycket, sov tillochmed när JOhan Samora å Gabriella var hos mig, när vi kollade på Fresh Prince...

Kick offen var hur trevlig som helst! Trots att jag inte orkade bära kloten, är det jag som har blivit flickigt svag eller är det kloten som lagt på sig?:p
Efter bowlingen gick vi å käka och tog oss en öl och efter det så var det dags för JOhan å Samora att fika och sjävlklart gick jag dit för å joina.

Så nu sitter jag alltså här, heeelt slut och vill bara däcka. Men jag vill se klart på CSI Miami, sen är det nog läggdags. Imorgon är det skola som gäller, kl 10!! Det är ju nästan NATT då! Å till kl 16 dessutom!! Och en examinationsuppgift!!
No sir, no can do!

Höhö

Tjarå

Ps. det blåser så mycket i den här stan så man nästan kan tro att vi blåser iväg från hela landet, hänger ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0