Tjoho

Idag har Ilham fyllt år! Woho!

Jamo hun leva, jamo hun leeva uti hundrade ååååaaaaaaarr! ("ååååaaar" ska uttalas som Ilham pratar)

Vi firade Ilham genom å äta middag på Barollo och jag åt min favoritpasta. Dens namn går på två meningar på italienska så jag ska nog inte ens ge det ett försök. Men! Den här gången fota jag rätten (självklart utan blixt) dessutom var vi nästan ensam i resturangen, så.

image306

Man ser inte  hur himmelsk den egentligen är! Lägg märke till assitten vid sidan om med alla verktyg som skulle användas för å gräva ut det godaste. Och den svarta pastan var hur god som helst. I pastan fanns även zuccihinni och räkor i...Åh.

Just nu har jag i alla fall en grym huvudvärk. Och jag får huvudvärk av två anledningar och det är dessa två anledningar, endast, alltid, bara.
Inget kaffe.
Inget vatten.
Antingen den ena eller den andra.
Eller båda.
Just nu är det båda. Lid med mig.
Kom på att jag nog inte druckit ett helt glas vatten på dagar å dagar...Not good.

Har precis mailat min lärare som jag har i Kris kommunikation, han verkar ha strykit tentan från schemat å jag har inget schemalagt förrns måndag den 16de. Jag klagar inte för två öre! Men jag tror att jag ändå ska åka tillbaks för å hinna plugga och packa. Längtar till praktiken nu!!

Ååå.. jag saknar faktis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0