trööhött

Är så sablans trött nu alltså. Igår låg jag å sov vid den här tiden!
Imorgon serveras det frukost på kontoret, hembakat bröd...mmm. Därför får jag sova lite extra.

Min syster påminnde mig idag, att jag ska stå som vakt på en nattturnering i min gamla gymnasieskola. Mellan 22-03. Jag håller på å somna redan nu? Hur ska det gå?

Det börjar susas om ännu en after work med klassisarna. Vi hade tänkt att gå ut på TK då, men eftersom det är nån Traffic night (eller vad det nu heter) å att fransisco tror att jag bara ringer honom för att han ska fixa in oss på listan (jag ringde absolut inte för det. tänkte inte ens tanken frans!!) så blir det nog utgång inne i stan istället.
...eller, aaa, vi får se. Kanske TK ändå.

Nu måste jag verkligen, verkligen lägga mig. "Asså, verkligen nu!" Haha

Gonat!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling :)

2008-01-30 @ 22:33:25
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0