tröök inlägg

Tjoho,
(varning!varning! detta kan vara det absolut tråkigaste inlägget någonsin)

sitter på kontoret just nu och håller på med min andra uppgift för dagen. La mig rutn 22 igår, var arg och irriterad som få. Men pigg imorse!
Det gör mycket när man lägger sig i tid. I vanliga fall (då man lägger sig alldeles försent) så krigar man med ögonlocken när man sitte rpå pendeln. De va stängas. Det vill inte du.
Idag kom vi hyffsat bra överrens! Det var endast för ca 10 sekunder de vann matchen, strax innan det var dags att hoppa av.
Till mitt försvar så hoppade jag av på centralen idag, då ögonlocken egentligen är vana vid att hoppa av på söder.

Intressan information, verkligen.

När jag vänta på tunnelbanan så ringde chefen och sa att han jobbade hemifrån idag och att jag skulle kolla till en riksanalys som han hade skrivit. Men det hade jag redan gjort sörru!

Jag har verkligen ingentign att skriva om...

Jo! Jag kanske ska fika med Maria idag, yeei!

Å så spelas det en massa konstig musik här på kontoret. Men det är inge dålig musik i alla fall...

Å så har jag med mig en tonfisksallad som jag fixade imorse. Aaaaa, tonfisk. Men jag har inte blandat i den ännu, det blev för mycket sådär på morgonen. Vi får hoppas att de har en konservöppnare annars så blir det en vanlig sallad, en tråkgi sallad.

Hehejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0