tvådag

God afton!

Haha. Jag är på cp humör just nu och jag tror helt ärligt att det enbart beror på min trötthet. När jag kom hem var jag arg över...aa, vad var det nu igen? De nada.
Men jag åt min middag och efteråt tog jag en starköl och förstår ni hur perfekt den satt eller? Kände mig lite berusad efter den(haha) och det kan jag säga, bara beror på hur trött jag var!

Sibar dök upp hos oss ganska direkt efter det att jag kommit hem, som igår (hon kom på köpet, där nånstans vid min födsel verkar det som?) och vi tog en O´boy med kexchoklad fika efter middagen, bara för att vi pratat om gamla tiderna då vi var i Sälen och skidade (kolla vad kreativ man är då man är övertrött, skidade)

Jag är inte lika stolt över vad jag presterat idag, som jag var igår. Satt mest och dubbelkollade marknadsplanen och hittade bara stavfel. Lite svårt att sätta sig in i arbetet då den är i dens slutskede (om vi nu inte får fortsätta med kunden och arbeta fram och realisera alla idéer vi kommit med) eller vi och vi... men ni förstår.

Men de andra kunderna, som vi var på kundmöte med igår, de är roliga att jobba med! Vi är i det stadiet då man liksom bara slänger på med idéer, utan gränser liksom. Hur roligt som helst.
Imorgon har vi ingenting inbokat, vad jag vet. Så då ska jag få arbeta med en uppgift som jag fått av en annan person som sitter i samma rum som oss. Han vill att jag ska skriva en profil på tre miljö-människor som ska interjuvas på dramaten av en man som jag inte minns namnet på. Men det är en sån man som man känner, i alla fall de kretsarna.
Funderar på å släpa med mig datorn ändå, bara för att jag ska kunna jobba på pendeln. Men, man träffar ju liksom alltid någon!

Anyway. Det är fullt hus hos oss just nu. Förstår inte? Det är tisdagkväll! Det är i princip NATT för mig just nu, skulle ha lagt mig för längesen.

Ska nog ta och göra det nu. Jag ska bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0