framme i holland

Allts[. seriost.
oooohhh nu maste jag skriva sadar fult ocksa. Jag orkar inte mer! Allt har gatt bra. F;rutom en stord tjej som typ itne hjalpte mig hitta ratt tag. Jag kunde ha satt mig dar, pa varldens fjarde storsta flyplats och bola. Idjotjavel.
For ovrigt sa flog jag med nagot fotbollslag fran USA, sa jag ska nog inte klaga sa mycket ..aa nu kan jag inte ens gora en smilegubbe. cp tangentbord.

Det ar killar ;verallt. Man kan tro att Holland ar ett sant land dar kvinnor inte far jobba, eller knappt vistas utomhus. Men jag klagar inte...igen!!
Killarna har i resturangen e assota. De turades typ om att servera mig, men man kanske gor sa har. Vad vet jag.

Sen blir jag cp for att jag inte kommer in pa Outlook for att kolla ett mail som jag MASTE lasa. Jag typ..sitter och svettas har, och det 'r INTE for varmen.
Jag har k;pt 60 minuters internet for 80 cp kronor. Bajsdyrt, de har tydligen inte sa bra med internet har, eller nat.

Men mitt rum ar skitsnyggt!!! Syggaste hotellrummet jag bott pa en sa lange..men sen sa har jag val inte bott pa overdrivet manga fyrstjárniga hotell.
Jag har en minibar.

Imorgon ar det frukostbuffe!!
Men innan dess MASTE jag pa nagot sett kunna lasa mitt mail! Jag vet inte helt hundra vart jag ska. Jag har ju adress, men vet inte om det ar den ratta. Sen vet jag inte nar jag ska vara pa plats. De ar inte sa bra pa att informera om altl.

An sa lange har jag inte atit nagon chockladkaka, Farah! Men efter den har svettiga dagen skulle inte ens sitta helt fel!! Haha
Jag avskyr att flyga. Ucsh. Det kom jag pa idag.

Jag ska fortsatta kriga bort mina 60 minuter pa att f;rs;ka komma in pa mailen nu

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: fabbe



jalla kom hem löö

2008-07-22 @ 23:13:57
Postat av: elisha

aa fan kom hem de fett tyst hemma utan dig:)

2008-07-23 @ 00:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0