"Ha en fortsatt bra dag"- in my ass

Kolla i inlägget under det här. Kolla att det är två, helt okända tjejer som har kommenterat. Den ena gör reklam för något och den andra tycker att jag ska ha "en fortsatt bra dag"
Fortsatt bra dag?
Lät det som att jag hade en bra dag i inlägget under? Jag vet inte, kanske är det jag som är den som är lite trög när det kkommer till mina egna inlägg.
Men låter jag verkligen glad i inlägget under?

Jag tycker verkligen inte det!
Jag är arg idag.

Och jag blir inte gladare av att hela Södertälje har fyllts med moln nu när jag ska hem! NEH!!
Veta jäkla mol. I hela Södertälje.


Zalga - hon som alltid har ett svart moln över huvudet.
Eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0