härliga sommarregn

Tjjoho!
Ni som var i Södertälje idag, såg ni hur himla  v a c k e r t det regnade idag? Runt 18 tiden? Herregud, jag är så förtjust i regn har jag märkt! Solen stråla och regnet öste ner... :)
Men alltså, nu vill jag inte låta som en riktig sån tönt som tycker att verkligen ALLT är bättre i sthlm i jämförelse med andra städer. Men det regnar faktiskt bättre här! En sån sak!
I jönköping duggar det, enbart. Duggregn heeela tiden, aldrig kan det regna sådär ordentligt!

Men a, i alla fall.
Det jag ville säga är att jag älskar en låt som spelas på radio just nu (ja, det är det enda jag hinner lyssna på nuförtiden...förutom Johnossi som jag lyssnar på om kvällarna)



Jag youtuba lite och upptäckte att hon har varit med i eurovision, men va? Härlig är den faktiskt!
Jag blir glad av den.

UPPDATERAT:
Haha. Idag upptäckte Marcus att det var en liten rolig grej i nästa veckas meny. Det är meningen att vi ska få pitt i panna med sekt ägg på fredag nästa vecka. Yammi?

Kommentarer
Postat av: Faris

De är Norges bidrag! farah ringde in och rösta på den :)

2008-07-18 @ 09:36:49
URL: http://farahtycker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0