heeeetttt

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRR!!!!!!
Det är koooockkkheeettttt, jag dör jag dör!!!

I nyheterna sa de att det är regnskurar och eventuellt någon åskskur. HALLÅ!? VARTFAN ÄR REGNET!?!
Jag dör i mina kläder!
Har svettats enda sen jag kom hit för mer än en timma sen. AAAAAAAAAaaaaaahhh
varför lova jag pappa att jag inte skulle gå ifrån jobbet tidigt idag? Varför? Det är tamigfan varmare idag än vad det var igår!
Satan satan.
Jag vill inte ens veta vad tempraturen säger. Äh, jag går å kikar.
Men innan vill jag bara säga att den var 21 igår, vid den här tiden alltså..
Så, låt se!

åååååååååååhhhååhåå, 24!!!
Jag kommar att kokas till döds. A, så får det bli.

mmmm..
Mmmm...

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0