Idag reser jag iväg

God morgon!

Vill ni veta varför det kommer att vara fint väder nu i veckan?
För att jag lämnar Sverige idag, självklart.
Jag lovar att det ENBART beror på det.

Jag förstår inte varför det ska drabba mig. Jag har inte varit särskillt bitter när det kommer till vädret, har inte tjatat så mycket på det dålga vädret....tvärtom så har jag tyckt att det är bättre med dåligt väder eftersom jag ändå ska jobba hela sommaren.
Det kanske är just det som gör det. Karma. Jag bryr mig inte om dem som har sin semester nu.
Jävla skit.

Är det dåligt väder på fredag så vet ni vad det beror på, Ok?

Aaa, alltså jag åker idag. Sjukt, för jag har alltid tänkt att det är en evighet till 22 juli. Men här är vi idag.
Det sluta med en handväska till packningen förresten. Den är inte ens full, det gör att jag stressar över det.
Dessutom glömde jag plattången hemma.
Skit bra.

Alla kan väl tänka på mig mellan 12.30 till 19.00? Då är jag på resande fot. Och alla tider måste verkligen matcha, om något blir försenat så sätter jag mig på rumpan och tjurar. På riktigt.
Om det något jag verkligen stressar över är att passa såna tider som tåg, buss och flyg å det.

Jag hade tänkt att ta sovmorgon imorse. Men jag fick dåligt samvete och gick upp ändå.
Men då fan ser jag att mamma har slängt mina leggings, som jag tänkt att ha på mig idag, i tvätten. Och då ska jag alltså hitta ett nytt par å det är typ mission impossible hemma hos oss.
Fem tjejer.
Men jag tog första bästa, men de var ju sönder. Och så desperat som jag var satte jag mig ner för att sy. Förstår inte hur folk kan tycka om det och dessutom förstår jag inte hur jag lyckades få ett vg i syslöjden.

Ni vet att jag tävlar mot nyheterna på radion? Jag ska vara på exakta ställen varje gång de går på. Vid 8 MÅSTE jag vara på jobbet, ibland är jag sen och är fortfarande på den sista biten. Vid andra tillfällen är jag precis vid ytterdörren och ska in.
Idag var jag vid ytterdörren for sure. Men...haha. Denna gång var det ytterdörren till mitt hem!
Minst 40 minuters försening alltså!
Men vad gör det när jag sitter i ett tomt kontorslandskap, har alla chefer plus min handledare på semester? Dessutom TVINGAS jag att åka till Holland idag;)


Kommentarer
Postat av: Faris

Låt ingen lura i dig någon chokladkaka, den innehåller lite specialgrejer!

2008-07-22 @ 11:57:52
URL: http://farahtycker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0