"Jag vill inte ha en idiot"

Jag sitter på jobbet som vanligt och håller på att fixar de sista inför mötet jag har med kvinnan från Holland, senare i eftermiddag.
Jag kikade på aftonbladet.se igår kväll och såg en artikel om Cameron Diaz med rubriken "Jag vill inte ha nån idiot" och min spontana reaktion blir då:
Men no shit?
Ofta man går runt och säger "Haa...aa, nu känner jag för att gå ihop det med någon...aaa, nej men en idiot passar väl perfekt!"
Herregud.


Nee, men annars är det fredag! Solen steker på som fan.
Det var inte liiite svettigt att gå till jobbet imorses. Trots en übertunn jacka och en übertunn klänning.
Men, om ett par timmar sticker vi! Ska bli så kul, en hel helg i Jönköping med flickorna. Super super.

Haha, det roligaste är att allt är så oplanerat så det inte finns. Visst, vi spika den här helgen för  längesen, men...det slog mig igår kväll.
Tänk ifall jag inte har några lampor där?
Tänk ifall det inte finns en spegel i badrummet? j
ag har inget minne av det.
Förstår ni kaoset?
Kommer köksbordet och stolarna som jag vill köpa, finnas i butik?
Vart fan ska vi parkera bilen?

Hahaha! Sånt tycker jag är ASKUL! Jag hoppas näsan lite att det inte finns några lampor i lägenheten. Ja, spegeln också. Asså, hahahaha..jag tror inte riktigt alla förstår kaoset då.
Hoppas att värmen försvinner också. Hahaha
Hohoho
Vad roligt det skulle vara då!
Idsala -Klagomaja-Lahdo skulle ha haft SÅ KUL då:)

Å så känner alla fem tjejer att det är dags att haffa sig en varsin idiot...aa, idioter är exakt det vi söker!

Kommentarer
Postat av: Faris

Wohoo, jag är också i Jönköping i helgen! Ska fixa lite saker och hämta B uppsasten!

2008-07-04 @ 11:18:21
URL: http://farahtycker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0