kan man förlänga sommaren lite? Helst till en evighet!

Fan alltså, solen glassar på utanför. Jag vill inte jobba mer, vill inte vill inte vill inte.
Jag kan inte trösta mig med att jag om två veckor befinner mig i Bulgarien heller, ne för då kommer jag bara att tänka "efter semester är det full rulle igen...då är sommaren över, vad har du hunnit göra?" Bajs. Ingenting!

Men nej, så kan man väl inte tänka?! Ska ta och njuta av den sista månaden nu. Hitta på massor, hela tiden. Sthlm ikväll. Bröllop imorgon. (Ja, igen...) Stranden på söndag?
Idag går Marcus på semester också (killen som sommarjobbar med mig) han har precis fått presenter! They better give me some too ;p
Och dessutom tar pappa också semester idag. Fan heller om han hittar på en massa med mina syskon, för då gråter jag på riktigt.
Hatade det förra sommaren. När jag skulle springa ut till bussen så satt dem alla och åt frukost ihop och solen glassade på utanför. Mmmm...

Nej! Men jag får väl ta och trösta mig med att jag tjänar ´pengar ialla fall. Inte för att det tröstar mig någonstans, nångång...eftersom det verkligen inte är värt det. Men jag får väl ljuga för mig själv lite!
Pengar Zalga, pengar!! (Som jag förlorar direkt efter inhandling av nya möbler i min nya lägenhet...)

Kommentarer
Postat av: Faris

Pengar är bra, Ikea är roligt, skolan är trevlig, fortsätt övertala dig själv...

2008-07-25 @ 10:56:41
URL: http://farahtycker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0