literlitergångerliter

Vet ni vad?
I förrigår fick jag en tidining som heter airshop, där kan jag kolla efter diverse varor som jag vill beställa och få på planet ner till bulgarien eller påvägen hem.
Priset är bra mycket lägre än priserna som vi har här, på land.
Jag kan köpa den nya(?) absolut med 50%. Men det gör jag nog inte. Eller kanske.
Jag vet bara att spriten nere i Bulgarien är jäävligt mycket billigare.
En öl på en resturang ligger mellan 6-15 kr. Haha lägre än glocalnet.

Sen kolla jag upp hur många liter man får bära med sig hem.
Den är en jävligt massa liter ska ni veta.
Den som kommer till Jönköping i höst, för ett besök hos mig kommer att få det kul!!


Tänka sig, att det har gått så långt att jag ska beöhva muta ner kompisar?

Kommentarer
Postat av: klagomaja

jaaaaaaaaa kommeeeeeeeeeeeeer

2008-07-22 @ 16:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0