Min nya mobilblogg!!

Ne men imorse hade jag lite tråkigt så jag kolla igenom mina mobilbilder och tänkte...vad gör jag med de här bilderna egentligen? Jag kan inte överföra dem till datorn och dessutom är det ändå ingen som tar någon annans mobil för att kika på bilderna längre. Inte lika spännande helt enkelt.

Men! Så kollade jag runt och såg att jag kan skicka mina bilder till en blogg. Aha, aha tänkte jag då. Ska vi ta å testa det?
Ja, gört. Får ett meddelande efter som säger att bilden nu är skickad till bloggen.
Men shit. Är min mobil så smart att den hittar till min blogg utan att jag ens skrivit in adressen nånstans?

Men nej, riktigt så var det ju inte. Den skapa en helt egen blogg!
Så nu kan ni gå in på http://honmobilbloggar.blogspot.com/ för att kika lite då å då efter mina bilder. Har en del på lager så det lär komma massvis!
Sen kan jag ju blogga när jag ska resa på tisdag. Och bröllopet imorgon! Och fylleblogga!
Roligt va?
Sen får vi se om pappa är lika lycklig över det när han får hem räkningen höhö.
De skorna ni ser på min nya snygga blogg är skorna som jag ska på bröllopet imorgon. Nej, men jag kommer inte att dö.
Jag kan gå i dem, det kan jag...men min lilltå...kan bara inte operera bort lillen? Vilket fall som så lär lillen begå självmord tidigt på söndag-morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0