sol sol sol bad bad bad

Ja. Ge mig.

Promenerade till resturangen för å käka, tog den längre vägen runt sjön.
Varmt varmt,
Åt maten ute.
Stolarna var för varma.  Och det gjorde inte saken bättra att jag har klänning på mig.
När jag skulle sätta mig så satte sig en idiot mygga på min tzatziki. Idiot.
Den dog självklart.
Höhö.

Jag såg en massa fjärilar under lunchen. De första jag såg var lite konstiga, två stycken tillsammans alltså. Jag förstod inte vad som hände. Vad de gjorde.
Den ena låg på marken och den andra flög över den, flög upp och ner på fjärilen som låg ner.
Jag trodde att den som låg på marken var död och att den andra försökte rädda den eller nåt...
Men plötsligt så börja den fjärilen som låg ner at flyga! Dom flög ihop ett tag och sen så la sig den där igen. Och det var exakt samma sak som hände.

Nu vet jag inte ifall fjärilen höll på att mista livet eller ifall de gjorde ett nytt liv?

Nu vill jag bara ut ut uuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttt UUUTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0