straaaaaaaannnndeeeeeennnnn

Ha!
Haha!
Jag behöver inte ens ljuga om att jag inte har något för mig idag och sticka iväg härifrån.
Kvinnan i Holland jobbar inte på tisdagar, och (okej, kanske lite dålig planering av mig igår men!) jag kan faktiskt inte gå vidare utan den iformationen hon sitter på!
Egentligen kan jag inte göra så mycket på tisdagarna, det tänkte man kanske inte på när jag skrev på kontraktet.
Jag har iofs kunnat hitta på grejer att göra, trots att hon inte jobbar...men nu har jag varken några chefer eller någon handledare kvar.
Inga som är på kontoret idag jobbar i samma applikationsgrupp som jag tillhör.

Håhåhå.. nu är jag glad!! STRANDEN HERE I COME.
Mmmm..jag ska få läsa utan att ögonen slocknar var tredje minut (det kanske dom gör nu också, men då får jag åtminstone sova på stranden)
Håhå. Nu är jag inte bitter längre!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0