bilder från holland

Hej å hå!
Glömt att visa er bilderna jag tagit med kameran (alltså, inte mobilen...) i Holland!

Så jag kan ta och göra det nu. Inga som är sådär, överdrivet snygga och spännande.. men men, kul å ha. Kanske.
  

Nästan det första jag såg på flygplatsen, denna bil. På andra bilden ser ni ett tåg, ett sådant åkte ´jag med till Haag!
   

Min säng! Å lite badrum å så, å så. Titta badankan!

    

En del av mitt rum och minibaren. Fina klänningar jag hitta i en hollänsk tidning som låg i mitt rum. Snygga cyklar i samma tidning. Och min säng, ett duntäcke under och ett över. Det är så det ska va. (I alla fall på vintern...)

     

Min fina och goda frukost. Se, en hel kanna med kaffe bara till mig!
Scania kontoret i Haag, jag satt till höger.

 

Min varma choklad med hasselnöt! (Två dagar senare kopplade jag att jag pejja 56 spänn för den, och då var den ändå i mellanstorlek)

  

En bar med bara bubblor på flygplatsen. Andra bilden; amsterdam (jag spyr bara av å kolla på bilden) och så en översiktsbild på det fejkade landet!

Nu ska jag läsa. Hej

Förresten!!!
GRYMMM eller g r y m match idag eller vadå!? FULLSATT arena med bara en massa Södertäljebor och andra bor. Det var folk från hela landet! Hela Sverige var där, förutom göteborg! HAHA
Inte en enda suppporter hade laget med sig. De satt hemma och luktade fisk och ropa Glenn efter varann. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0