en helvetes natt och en härlig morgon

Måndag!
Ingen måndagsångest idag inte. Måndagsångesten har jag på Söndagarna istället.

Kan någon förklara varför min tunga är helt uppsvullen? Nästan så att jag läspar[lätthhpar]. Jag är inte är allergisk mot något? Mycket möjligt att det kan bero på mina lyckopiller som jag tog lite för mycket av igår?
Lite jobbigt är det ändå.

Å inte har jag kunnat sova heller. Låg och stirra på väggen och tänkte på en massa ett bra jävla tag och när jag väl somna in så börja det åska så himla mycket att mitt fönster skakade!
Dessutom har jag en grymt dålig hårdag.
I-landsproblem.

Men men men, promenaden hit till jobbet idag var nog den bästa. Helvete vad skönt det var att se det jag såg! Ett tag trodde jag att den där morgonen bara var en illusion, en dröm, en fantasi...men icke! :)

Har faktiskt jobbat non-stop i tre timmar nu, skönt att få börja på riktigt nu. Med det roliga. Skönt är det också att det får mig att tänka på annat.

Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0