ett försenat telefonmöte

"Ta mig till havet och gör mig till kuung..."

Ingen aning om varför jag har just den låten på hjärnan.
Sitter just nu i ett minirum och ska ha telefonmötet snart. Det skulle ha börjat 13.00 men jag hade grym tur, för hon glömde bort det.
Var ca 10 minuter sen!!

Först satt laptopen fast i en grej som man sätter datorn fast med här...och inte ens marcus, som jag jobbar med kunde få loss den. Så jag sprang upp och hämta min handledare.
Efter att ha flyttat in allt i rummet och precis då jag väntar på att det ska tuta så går det inte.
Försöker igen.
Och igen.
Till slut kommer jag fram till en Bitt Marie.
Ringer igen.
Britt Marie igen, hon frågar vem det är jag försöker nå..
- eeh, hehe..jag försöker nå en person i Holland.
- ja men kära du, det här händer ofta! du ringer från sthlm va?

Jaha.
Bara att springa upp och hämta handledaren igen.
10 minuter sen.
Hon försöker en gång och kommer självklart fram på en gång.
Numret går till någon portal (?) där både jag och hon i Holland ringer in till för att kunna prata med varandra.
Men det var nån automat som sa att hon inte hade ringt in till portalen ännu, så då fick min handledare springa upp och ringa henne på mobilen.

Självklart hade hon glömt.
Tur det, säger jag. Annars hade det varit jag som varit sen...fju.

Så nu sitter jag här i minirummet och vickar sönder min fot. Ja det ni.

trevlig information va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0